Če ste lastnik spletne strani, zagotovo veste, kaj označuje angleška besedna zveza bounce rate; to je stopnja odboja, ki pove, koliko odstotkov ljudi vašo spletno stran zapusti samo po ogledu ene podstrani. Torej, če jih od 100 spletnih obiskovalcev vaše strani 30 brska naprej, je v tem primeru stopnja odboja 70 %.

Čeprav ogromno vlagate v optimizacijo, Googlovo ter druge vrste oglaševanj, z namenom da bi na svojo spletno stran pripeljali nove potencialne stranke, ne prihaja do zvišanja količine nakupov oziroma oddanih povpraševanj na vaši spletni strani. Se vam morda dozdeva, kaj bi bil lahko glavni razlog?

Če ste odkimali, si v nadaljevanju pozorno preberite 5 najpogostejših razlogov, zakaj obiskovalci zapuščajo vašo spletno stran.

 

  • Vaša spletna stran je prepočasna

Raziskave so pokazale, da kar 40 % ljudi zapusti spletno stran, ki se nalaga več kot 3 sekunde. Če si torej želite, da bi večina spletnih obiskovalcev vztrajala na vaši spletni strani, poskrbite:

  1. za dobro gostovanje;
  2. da ne boste imeli na strani prevelikih slik;
  3. da boste na njej uporabljali nezahtevno in standardno pisavo;
  4. da ne boste uporabljali preveč vizualnih efektov.

Obratno od naštetega pa povzroča, da je spletna stran veliko počasnejša, torej prepočasna prav za vsakega spletnega gosta. Če se boste držali zgornjega, boste poskrbeli, da se bo vaša spletna stran odprla hitreje kot v 2-eh sekundah.

  • Na spletni strani imate nekakovostno vsebino

Če je vaša spletna stran prepojena s slabo vsebino, poleg tega pa v njej mrgoli še cel kup slovničnih napak, je velika verjetnost, da vas bodo obiskovalci tudi zaradi tega predčasno zapustili.

Slabo ali napačno vsebina s slovničnimi napakami spletni uporabniki pogosto povezujejo s slabim poslovanjem podjetja.

Če nimate ravno velike žilice za pisanje, je najbolje, da vam vsebino za spletno stran napiše nekdo, ki je v tem dober.

  • Svoje obiskovalce prepogosto obsipavate z različnimi oglasi

Morda se pri vstopu na vašo spletno stran, še preden si potencialni kupec želi ogledati želen izdelek, pred njim pokažejo številni oglasi izdelkov, ki jih sploh ne zanimajo.

Tako tudi težje pridejo do želenega izdelka. Če do njega ne morejo priti v nekaj sekundah, bodo spletno stran zagotovo zapustili in raje odšli k vaši konkurenci.

Poskrbite, da bo na vaši spletni strani čim manj prikaznih oglasov, ki bi zmotili obiskovalce vaše spletne strani. Raje se osredotočite na čim hitrejše prikazovanje izdelkov, ki jih nekdo išče.

  • Na spletni strani uporabljate preveč kričeče barve

Ste morda pomislili, da je za neuspeh vaše spletne strani morda kriva katera od barv, ki po svoje sili v ospredje ter bode v oči katerega od obiskovalcev?

Čas je, da si poiščete literaturo na temo, kako barve vplivajo na počutje posameznika. Presenečeni boste nad nekaterimi dejstvi in kaj hitro se boste morda odločili, da z vstopne spletne strani izbrišete rdečo ali katero drugo vpadljivo barvo.

  • Vaša spletna stran je neodzivna

Odzivna spletna stran se mora prilagajati širini ekrana. To v praksi pomeni, da obiskovalcu spletne strani, ne glede na to, ali jo išče preko telefona ali tablice, ponuja odlično uporabniško izkušnjo.

Če tega niste omogočili vašim obiskovalcem, je vaša spletna stran neodzivna, zato ni čudno, zakaj jo zapušča toliko spletnih obiskovalcev.

Prav vsaka spletna stran bi se morala prilagajati širini ekrana. Zakaj? Ker danes že več kot tretjina ljudi spletne strani obiskuje preko svojega mobilnega telefona. Poskrbite torej, da bo vaša spletna stran odzivna, posledično pa boste na njej obdržali veliko obiskovalcev, za katere boste upali, da se prelevijo v kupce oziroma še bolje v vaše stal ne stranke.